blööööött!

Träningen ikväll var blöööt! Men sjukt kul var det. Vi körde match hela träningen i snön, as jobbigt var det att springa i snön när man sjönk ner hela tiden. Sen skallade jag i hop med en, så har lite ont i huvvet just nu, hahah!

Nog om det nu. Imorse vaknade kag 6 30 och gick upp och fixade mig, sen bar det av till skolan. Tråkigt som vanligt. Men gick hem halv två, så det var rätt skönt. Var hemma ettag sen åkte jag till stan och träffade erika och hennes kompis anna, sen gick vi till ett piercing ställe för erika skulle pierca naveln. Det blev jätte snyggt det!
Sen hem och äta sen sirekt till träningen.

Har precis duschat och nu ska jag bara kolla på tv och sen gå och sova så man är pigg imorgon i skolan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0