20 mars 2011

Har inte skrivit på ett tag men ska försöka skriva lite nu då. Igår hade vi vår första match ute i västerås.
inga komentarer om hur det gick ... Men kan säga att jag INTE gillar derar målvakt iallafall. usscch!

Efter matchen drog jag, ellinor, angelica och pappa till maxi och köpte mycket godis. :D
Det var meningen att vi och sosso skulle ha lite mysigt hemma hos mig och kolla på film, men ellinor började typ blöda näsblod och det slutade aldrig så hon kom aldrig. stackare! :(
Men jag, sosso och angelica kollade på it's a guy thing och goffade godis. Sen gick dom hem vid typ elva/halv tolv.
Sen när dom hade gått fick jag värsta ont i magen och det kändes som att jag skulle spy typ när som hellst.
Men det gick över. Det var iallafall jävligt skönt att gå och sova sen. var sjukt trött. :o

Vakande typ klockan 9 imorse -.- kunde inte somna om. Gick upp och käkade frukost och nu sitter jag här i soffan med datorn o knät. Idag vet jag inte vad som händet, säkert inte så speciellt mycket. ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0